نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3440
-
الف
+

«آرنولد شوارتزنگر»: تمام دنیا و من در کنار قربانیان حملات تروریستی نیوزلند خواهیم بود

شماری از چهره‌های سرشناس هالیوودی در شبکه‌های اجتماعی با کشته‌شدگان حملات تروریستی نیوزلند ابراز همدردی کردند.

در حالی که آمار شهدای حمله به دو مسجد در نیوزلند هر لحظه بیشتر می‌شود، شماری از چهره‌های سرشناس هالیوودی در شبکه‌های اجتماعی با قربانیان ابراز همدردی کردند.

به گزارش آی فیلم2، دو مرد مسلح نقاب دار با حمله مسلحانه به مسلمانان دو مسجد در نیوزلند باعث کشتاری وسیع شدند که تا کنون حداقل ۴۹ شهید به‌دنبال داشته است.

این حمله تروریستی که شمار زیادی مجروح نیز به جای گذاشته است ، علیه جمعیتی از مسلمانان صلح‌طلب منطقه‌ای در نیوزیلند صورت گرفته که این منطقه پیش‌تر بخشی از لوکیشن ساخت فلم «ارباب حلقه‌ها» بوده است.

حمله شنیع روز گذشته ، زمانی انجام شد که مسلمانان در مسجد «النور» در حال نماز خواندن بودند. «جاسیندا آدرن» نخست وزیر نیوزلند این فاجعه را یکی از سیاه‌ترین روزهای نیوزلند خوانده است.

این حمله حدود ساعت ۱:۴۰ بعداز ظهر به وقت نیوزلند آغاز و کاملاً برنامه‌ریزی شده بود تا حداکثر جمعیت برای نماز جمعه آنجا گرد آمده باشند.

«راسل کرو» بازیگر نیوزیلندی برنده جایزه اسکار از نخستین افرادی بود که به این حمله واکنش نشان داد.

وی در توییتر خود نوشت: ۴۰ کشته مرگی بی‌عاطفه، بی‌معنی و بی‌رحمانه. قلبم شکسته است و با خانواده همه آنها ابراز همدردی می‌کنم و با همه مردم دوست داشتنی نیوزلند که قلبشان از این رویداد تا مدت‌ها متالم خواهد بود.

«آرنولد شوارتزنگر»، بازیگر نامدار هالیوود نیز نوشت: قلبم با قربانیان و خانواده‌های آنها و همه مردم نیوزلند است. این یک رفتار وحشتناک تروریستی است و لطفاً بدانید که دنیا در کنار شما خواهد بود. من هم در کنار شما هستم.

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر